Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Squash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Squash

    Langs geleden dat ik hier nog eens squash foto's geplaatst heb. Hier zijn er nog enkele.


























    .
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Heel knap deze actie vastgelegd. Als je naar zijn benen kijkt heeft deze speler dat nog gedaan...
    Bij drie beelden begin je te vergelijken om de beste te kiezen... ik kies niet want ik vind ze alle drie mooi.
    grt
    Gerrit

    Comment


    • #3
      Bedankt voor je bericht. Ja ze hebben het allebei nog al eens meer gedaan. Dit is de finale van het Vlaams Kampioenschap bij de A's.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        De spelers komen mooi los van de achtergrond die op zijn beurt een klare kijk geeft op de toeschouwers. Knap gedaan!

        Comment


        • #5
          knap hoor - ik dacht dat er een wand was aan de kant waar jij staat - of niet ?
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            knap hoor - ik dacht dat er een wand was aan de kant waar jij staat - of niet ?
            Er is inderdaad ook een wand waar ik zit. Er is wel geen gat in het glas. De voormuur en de zijkanten hebben kleine gekleurde bolletjes waardoor je bij het spelen niet echt naar buiten kijkt als je uw eigen op de bal concentreert. Enkel in de voormuur heb je twee vrije vakken waardoor je foto's kan nemen.
            Op dit filmpke kan je het court zien waar deze foto's gemaakt zijn.

            video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden


            Vanaf zes uur in het filmpje is deze wedstrijd bezig en zie je mij ook zitten.

            En moest je echt geïnteresseerd zijn, iets voordien in de film zie je mij spelen
            I put the sexy in dyslexia

            Comment


            • #7
              ok dus er zijn plaatsen met transparant glas waar je door kan fotograferen
              gaat goed blijkbaar want gn reflecties te zien in dat glas
              Peter
              mijn website : klik

              Comment

              Working...
              X