Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op weg naar de Heyzel ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op weg naar de Heyzel ...

Oorspronkelijk geplaatst door Nashua
    Ik ben supporter van jawel de kampioen van het seizoen Fcb (club brugge)
    Ik neem overal mijn fototoestel mee,zelfs naar chelsea (engeland) en nog NOOIT iemand die mij kwam vertellen dat ik geen foto's mocht nemen!

Mvg,
    Nashua
    te zien welk toestel ge hebt... ziet het er een beetje prof uit... dan ebdet zweten in frankrijk

btw: waar blijven de foto's van zaterdagavond ?
    zo'n mooie bekerwinst voor GB en zijn foto's staan hier nog niet
    www.loft6.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
      Ben clubfotograaf van Germinal-Beerschot en beschik daardoor over de nodige accreditaties, maar ben volop op weg om persfotograaf te worden. 't Is trouwens Germinal-Beerschot en niet GBA.

Heb de exif bij alle foto's geplaatst.
      Volgens mijn weten is het GBA ,alleen de echt fanatieke mensen zeggen GB.
      En dat zijn in mijn ogen de mensen die het voetbal in Antwerpen naar de vaantjes helpen.

Je moet mij anders maar eens vertellen waarom er geen 1 grote ploeg in Antwerpen kan bestaan .Of die nu GBA of Antwerpen OF wat dan ook mag heten. Ik kan me best vinden in 1 grote ploeg die dan alle jaren mee aan kop kan spelen. Nu is het weer volop feest op het kiel .Het is hun van harte gegund maar in de kompetitie ?
      Groetjes
      http://www.vehe.be

Comment

proficiat me ulle overwinning gisteren hé
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nashua
          Ik ben supporter van jawel de kampioen van het seizoen Fcb (club brugge)
          Ik neem overal mijn fototoestel mee,zelfs naar chelsea (engeland) en nog NOOIT iemand die mij kwam vertellen dat ik geen foto's mocht nemen!
          Mvg,
          Nashua
          Om naast de lijn te zitten heb je een perskaart of clubaccreditatie nodig. Normaalgezien denk ik niet dat je problemen kan hebben om een fototoestel mee in de tribune te nemen.

Oorspronkelijk geplaatst door Henri
          Volgens mijn weten is het GBA ,alleen de echt fanatieke mensen zeggen GB.
          En dat zijn in mijn ogen de mensen die het voetbal in Antwerpen naar de vaantjes helpen.
          Je moet mij anders maar eens vertellen waarom er geen 1 grote ploeg in Antwerpen kan bestaan .Of die nu GBA of Antwerpen OF wat dan ook mag heten. Ik kan me best vinden in 1 grote ploeg die dan alle jaren mee aan kop kan spelen. Nu is het weer volop feest op het kiel .Het is hun van harte gegund maar in de kompetitie ?
          Sinds seizoen 2004/2005 is de officiële clubnaam Germinal-Beerschot, diverse media blijven spijtig genoeg hardnekkig de naam GBA gebruiken. Beweren dat de mensen die Germinal-Beerschot gebruiken de mensen zijn die het Antwerps voetbal naar de vaantjes helpen, is beweren dat de ploeg rond Verhaegen en Snelders het Antwerps voetbal naar de vaantjes helpt. De discussie over 1 grote ploeg in Antwerpen is een eindeloze discussie met zijn voor- en tegenstanders. Feit is wel dat zelfs Jos Verhaegen, tot voor kort één van de grootste voorstanders van een fusie tussen Germinal-Beerschot en Antwerp, ook nu van dat idee is afgestapt. Mits verderzetting van het huidige beleid en medewerking van het Antwerpse bedrijfsleven is weer een stap gezet om de komende jaren op het Kiel een topclub uit te bouwen (dixit Verhaegen en Snelders op atv vanmiddag). Indien Antwerp volgend jaar niet uit het vagevuur van tweede klasse kan ontsnappen zal die discussie zich waarschijnlijk ook niet meer stellen (makkelijk zal het trouwens niet worden volgend seizoen met KV Mechelen, KVSK United (Lommel), Oostende, ...). Ondanks een grijs seizoen haalt Germinal-Beerschot trouwens 1 punt meer dan vorig seizoen (geen rekening houdend met de 3 punten die door Gent en de maffia van de voetbalbond zijn gestolen).

Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz
          btw: waar blijven de foto's van zaterdagavond ?
          zo'n mooie bekerwinst voor GB en zijn foto's staan hier nog niet
          We zitten hier nog volop in een feestroes, selectie van de foto's (website, fotoboek, ...) is volop aan de gang. Dinsdag zullen de eerste foto's online komen van de wedstrijd; sfeerbeelden (berenboot, Beerschot Town, ontvangst op stadhuis, ...) volgen in de loop van de week.

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
          proficiat me ulle overwinning gisteren hé
          Dank u, hier spreken we binnen 20 jaar nog van denk ik ...

Comment

klopt het dat ik op het balkon ene raceshot zag die van iedereen op datzelfde kleine balkonnetje een foto nam?

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Nog een geluk dat het de smalste van de 3 was, anders gegarandeerd problemen.
              Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

Comment

derde opname is een knappe actiefoto!

mvg
                stijn
                The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
                Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's

Stijn Haegemans - Foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                  klopt het dat ik op het balkon ene raceshot zag die van iedereen op datzelfde kleine balkonnetje een foto nam?
                  Yep, da was ondergetekende. Had beter aan de andere kant gestaan (iets meer ruimte om foto's te kunnen maken), maar 't was een serieus gevecht om één van die 2 plaatskes aan het balkon te kunnen hebben ...

Comment

Working...
                  X