Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op weg naar de Heyzel ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op weg naar de Heyzel ...

Onder het motto "het moeten niet altijd vierwielers zijn" een paar voetbalfoto's van wedstrijden van Germinal-Beerschot.

Met wat geluk zitten we volgende woensdag met een delirium van hier tot in Tokio en is het op de 28ste groot feest op de Heyzel (met ondergetekende aan de zijlijn met zijn kodakske in de hand ...)

Exif : 20D + 300 mm f2,8 - ISO 400 - sluitertijd 1/200 - diafragma f2,8 - EV -0,3

Exif : 20D + 300 mm f2,8 - ISO 400 - sluitertijd 1/400 - diafragma f3,2 - EV 0

Exif : 20D + 300 mm f2,8 - ISO 400 - sluitertijd 1/400 - diafragma f2,8 - EV 0
    Last edited by Raceshot; 5 mei 2005, 21:04.

Re: Op weg naar de Heyzel ...

hoe geraak je binnen in 't stadion in belgie ?
    'k veronderstel dat ge GBA supporter zijt ? en geen persfotograaf ?
    www.loft6.be

Comment

Normaal gezien via de ingang !!!
      Canon 10D - Sigma 24 - 70 f 2.8 EX DG - Canon 70 - 200 f 2.8 L - Canon 550 EX

Comment

Prachtige opnames

Comment

Heel goede foto's! Mooi scherp en goede kleurweergave.
          Grtz Jay

Comment

nice nice,

kan je de exif van de laatste ook eens posten
            A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts
            pics @ www.thejudge.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz
              hoe geraak je binnen in 't stadion in belgie ?
              'k veronderstel dat ge GBA supporter zijt ? en geen persfotograaf ?
              Ben clubfotograaf van Germinal-Beerschot en beschik daardoor over de nodige accreditaties, maar ben volop op weg om persfotograaf te worden. 't Is trouwens Germinal-Beerschot en niet GBA.

Oorspronkelijk geplaatst door TheJudge
              nice nice,

kan je de exif van de laatste ook eens posten
              Heb de exif bij alle foto's geplaatst.

Comment

't zijn idd prachtige foto's

ik heb hopen moeite om zelfs gewoon binnen ter geraken in 't stadion in franse 1ste klasse met m'n D70
                www.loft6.be

Comment

actie momenten goed vastgelegd
                  The future brings my best photo. Time is on my side.
                  Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

Comment

Heb abo bij Anderlecht.

En het is poepsimpel om toestel mee naar binnen te nemen, maar foto's nemen daarentegen is iets anders ...
                    [Nikon D5100 & Nikon D70]
                    [Yves en Liesbeths blog Resort]

Comment

heb abo bij RC LENS (franse 1ste klasse) en ik mag niet binnen met D70.
                      ik heb moeten speciaal toestemming vragen om binnen te mogen in de tribune met toestel. nu schiet ik foto'kes achter de hekkens www.rclens.be voor de pics.
                      www.loft6.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz
                        heb abo bij RC LENS (franse 1ste klasse) en ik mag niet binnen met D70.
                        ik heb moeten speciaal toestemming vragen om binnen te mogen in de tribune met toestel. nu schiet ik foto'kes achter de hekkens www.rclens.be voor de pics.

tja bij RSCA gaat het niet tenzij je Persfotograaf bent... en foto's trekken vanuit een vak (zeker als er gescoord wordt) is niet te doen....
                        [Nikon D5100 & Nikon D70]
                        [Yves en Liesbeths blog Resort]

Comment

Ik geraak zowat overal binnen, behalve Anderlecht en Brugge, daar doen ze moeilijk. Ook Lokeren is ni gemakkelijk, maar met de bekerwedstrijd hebben die toch geen problemen gemaakt.
                          Voor de topclubs moet je eigenlijk een perskaart hebben en een kaart en vestje van Sportpress. Dat vestje hebben we al langs de club, hopelijk is die kaart volgend seizoen ook in orde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
                            Ik geraak zowat overal binnen, behalve Anderlecht en Brugge, daar doen ze moeilijk. Ook Lokeren is ni gemakkelijk, maar met de bekerwedstrijd hebben die toch geen problemen gemaakt.
                            Voor de topclubs moet je eigenlijk een perskaart hebben en een kaart en vestje van Sportpress. Dat vestje hebben we al langs de club, hopelijk is die kaart volgend seizoen ook in orde.
                            moest ge u keertje eenzaam voelen op een plein op nen zaterdagavond, ik wil u gerust gezelschap houden voor zo'n 45 + 15+ 45 minuten
                            www.loft6.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot

Ik ben supporter van jawel de kampioen van het seizoen Fcb (club brugge)
                              Ik neem overal mijn fototoestel mee,zelfs naar chelsea (engeland) en nog NOOIT iemand die mij kwam vertellen dat ik geen foto's mocht nemen!

Mvg,
                              Nashua
                              member of Han Fan Clan
                              You'll Never Walk Alone

Comment

Working...
                              X