@Triker 100% gelijk maar al die hindernissen staan afgevlagd op verschijdene plaatsen en zonder close up is het haast onmogelijk om er geen op te hebben
Voor mij die tweede, prachtig hoe dat dier zich spant om de haag te klaren!
(dan maar twee bordjes erop, op Trikers foto's zien we ook wel eens de touwen... )
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
@Triker 100% gelijk maar al die hindernissen staat afgevlegd op verschijdene plaatsen en zonder close up is het haast onmogelijk om er geen op te hebben
Groetjes Rudi
Ik weet hoe moeilijk het kan zijn op zo'n baan met al die rot borden of zelfs wagens op de achtergrond. Een ander standpunt is vaak langs zo'n baan geen optie, en iets dooe de knieen zakken is vaak ook geen optie. In ieder geval gaat de paarden sport fotografie je zeker goed af
idd 2 knappe plaatjes, proficiat met je nieuwe aanwinst hé.
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
In ieder geval gaat de paarden sport fotografie je zeker goed af
Dit kan ik alleen maar beamen.
Helemaal my kind of pictures.. Mij zul je er niet mee kunnen vermoeien.. Ga zo door!
Btw.. heb je nog meer foto's van Schaffen? Ik ken namelijk een aantal mensen die daar meereden. Die zullen evt. wel belang hebben bij de foto's
Nr 2 hele mooie actiefoto.
Belichting van de schimmel is pico .
De witte borden op de achtergrond vind ik niet storend voor een sportfoto.
Heb je nog meer foto's gemaakt?
Ben benieuwd
Nr 2 hele mooie actiefoto.
Belichting van de schimmel is pico .
De witte borden op de achtergrond vind ik niet storend voor een sportfoto.
Heb je nog meer foto's gemaakt?
Ben benieuwd
Thx voor de comments jongens
Ja hoor ik heb reeds een mini albummeke op mijn site geplaatst.
Comment