Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
ik zie het nu, deze zijn wel in Berghem gemaakt.
volgende keer even laten weten dat je daar na toe gaat, dan ben ik er ook.
ik ben er bijna elke zaterdag.
Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX
ik zie het nu, deze zijn wel in Berghem gemaakt.
volgende keer even laten weten dat je daar na toe gaat, dan ben ik er ook.
ik ben er bijna elke zaterdag.
Afgelopen zaterdag heb ik je niet gezien
Maar ik heb je mobnr nog, volgende keer zal ik effe bellen
As zaterdag naar motorbeurs Zwolle en binnenkort op de vrijdag naar Den Bosch dus wie weet zien we elkaar daar ook nog
@lut: Het voordeel is natuurlijk dat het een buiten baan is waardoor je een mooie hoge sluitertijd haalt, en tijdens trainingen op een gewoon dag mag je gewoon langs de baan foto's maken. Dus de omstandigheden waren gewoon goed.
Ach, een buitenbaan
Nu weet ik waarom ik mijn pilootje niet meer op de foto vond!
Als kartfanaat kan ik deze alleen maar steengoed vinden
Niet makkelijk om deftige foto's te maken maar je bent er duidelijk heel goed in geslaagd, al vind ik deze drie wel de beste uit je album.
In die tweede foto kan ik me helemaal inleven en die derde foto is echt een specialeke, knappe foto
Zeer knappe foto's bij dit ondergewaardeerd onderdeel van het forum Heb voor de rest niet zo'n beste herinneringen aan die bakskes... Heel lang geleden in Spa op de kinderpiste mijn toerkes aan het doen tot ik binnen moest. Had nog niet geremd en vond rem ook niet. Knal op wachtende rij. Die eigenaar mij natuurlijk uitfoeteren
Heel knappe foto's, vraag me af hoe dit resultaat krijgt!
mag ik vragen wat je intelingen zijn?
gebruik auto focus of manu?
Ik hab dit weekend in een indoor karting foto's proberen maken, amaai he tlukt niet echt zenne! ik wou er maken een beetje zoals de 2de die je gepost hebt, maar zelfs met iso 1600, niet deftig! en de focus maar zoeken dus op manu gezet maar afstellen in een indoor is ook ni gemakkelijk, ze zijn du sni scherp mijn foto's!
Nikkon D70 + Nikkor 18-70 + Nikkor 70-300 G + SB 600 + Sandisk Ultra II 1 GB
Triker, 'k ben zo'n uurtje geleden thuisgekomen. Voor we gaan slapen nog even kijken wat er nieuw gepost is (je kent dat vast wel).
Voor deze foto's wil ik wel even aanloggen.
In een woord "schitterend"
De derde foto is mijn favoriet
Zonder afbreuk te doen (integendeel) aan de twee voorgaande.
Proficiat
Comment