Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Of The Wall
Collapse
X
-
-
Re: Of The Wall
Oorspronkelijk geplaatst door JoVE1973 Bekijk berichtDe deel/e-bike maakt deel uit van het ‘straatmeubilair’ heb m daarom bewust laten staan (had m ook kunnen opzijzetten) Heb m bewust onvolledig in beeld geframed omdat het niet het hoofdonderwerp is ��
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoVE1973 Bekijk berichtDe deel/e-bike maakt deel uit van het ‘straatmeubilair’ heb m daarom bewust laten staan (had m ook kunnen opzijzetten) Heb m bewust onvolledig in beeld geframed omdat het niet het hoofdonderwerp is ��
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtJij bent de fotograaf en bijgevolg jouw beslissing/keuze...
Marc
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Ook al is het jouw keuze ik zou de foto beter gevonden hebben zonder de fiets. Voor mijn smaak is het te overheersend.
Maar als ik hem weg denk zie ik wel een zeer knap ingeflitste foto.
Comment
-
Een onscherp voorwerp, dat eigenlijk met de inhoud van de foto niets te maken heeft, zo duidelijk op de voorgrond plaatsen werkt meestal storend (mijn gedacht hé)
Het verhindert de kijker om dieper in de foto te kijken, want dat onderwerp vecht om aandacht met het uiteindelijke hoofdonderwerp, hier de persoon.
Dikwijls wordt hier originaliteit of "eens iets anders" naar voor gebracht en natuurlijk maakt elke fotograaf zijn eigen beeld.
Maar zonder die brommer was voor mij de foto veel mooier...en gaat de aandacht naar waar deze zou moeten gaan.
Grt Gerrit
Comment
-
Comment