Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De vorige reeks waren mannen U23, dit zijn de vrouwen elite. Gelukkig kwam er toen ook eens af en toe de zon erdoor. Voor de tweede en derde foto had ik wel graag gehad dat ze het gras hadden afgereden
Wat betreft het beeld is de eerste de beste,bij de derde zou ik de donkere stukken toch wat oplichten en zonde van de boom maar die is echt wel gemakkelijk weg te werken .
Voor mij is ook de eerste plaat de beste.
De tweede is van heel erg laag genomen en dan zit inderdaad het gras in de weg.
De derde is wel de klassiekste plaat en zou bij een open achtergrond beter tot z'n recht komen, maar je hebt het natuurlijk niet altijd voor het kiezen.
Een open vraagje; vinden jullie het ok, zoals in de eerste prent, om een stuk van de helm weg te croppen? Ik zie het nogal eens maar doe het zelf nooit.
Voor mij is ook de eerste plaat de beste.
De tweede is van heel erg laag genomen en dan zit inderdaad het gras in de weg.
De derde is wel de klassiekste plaat en zou bij een open achtergrond beter tot z'n recht komen, maar je hebt het natuurlijk niet altijd voor het kiezen.
Een open vraagje; vinden jullie het ok, zoals in de eerste prent, om een stuk van de helm weg te croppen? Ik zie het nogal eens maar doe het zelf nooit.
Bij een portret mag dat zeker.zelf heb ik daar geen probleem mee. Zou het ook doen moest het uitkomen.
Comment