Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bikkelharde strijd
Collapse
X
-
-
Re: bikkelharde strijd
Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk berichtGoed scherp beeld,achteraan had iets meer van het opspattend water gemogen.nikon coolpix s9100
Comment
-
ik denk dat we toch een andere definitie van scherpte hebben hoor
laten kijken, zoals je hier al wel eens schreef ivm cataract....ik zeg nu niet dat ie rag scherp is...maar toch prima gezien de panning...
thx voor de reacties natuurlijk...
Groeten
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtToch denk ik dat de defenitie van Marc oke is(teksten zelfs goed leesbaar op de boot)...denk dat je toch dringend naar je ogen moeten
laten kijken, zoals je hier al wel eens schreef ivm cataract....ik zeg nu niet dat ie rag scherp is...maar toch prima gezien de panning...
thx voor de reacties natuurlijk...
Groeten
Freddy
mvgnikon coolpix s9100
Comment
-
Ik vind deze heel mooi, ik denk dat hier scherpgesteld is op het voorste van de boot ( zie letters ) daardoor zijn de racers zelf iets minder scherp.
Het was beter andersom geweest, dan oogde het geheel wel ragscherp.
ik vind het geheel wel aanvaardbaar scherp en de actie en de kleuren zijn heel mooiZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
De eerste boot is voldoende scherp, dus ok. De tweede boot is iets minder scherp omdat bij f7.1 de scherptediepte niet volledig doorloopt. De foto in zijn geheel is voor mij ok omdat door 2 boten te nemen je de actie extra in de verf zet.
Comment
-
Comment