Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
panning skeeleren
Collapse
X
-
-
-
Re: panning skeeleren
er lijkt wel een probleem te zitten met de achtergrond voor en achter de rode trui ?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichter lijkt wel een probleem te zitten met de achtergrond voor en achter de rode trui ?
de rand van die skeelerpiste is afgezet met bruine betonplex platen. juist voor die met de rode trui begint het poortje om op de piste te geraken. dat is dus hetgeen dat je zieteen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk berichtik moest even zien met wat je bedoelde
de rand van die skeelerpiste is afgezet met bruine betonplex platen. juist voor die met de rode trui begint het poortje om op de piste te geraken. dat is dus hetgeen dat je zietmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtthanks; ik vond het al raar want de elementen op de piste lopen wel door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk berichtJe hebt dat goed gezien CMM. Er is serieus wat weggegomd maar zou beter kunnen.onder de dame haar kont is de paal weggedaan en voor haar zie je ook een vage plek..
Ik heb in deze foto helemaal niets weg gegomd. De vreemde zaken die je ziet zijn het gevolg van bewuste bewegingsonscherpte (panning)
Om je het totaalbeeld te laten zien heb ik even de originele onbewerkte foto erbij gezet
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
-
Dit is een mooie gepande fotoZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
Comment