Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reeksje DDHH
Collapse
X
-
-
-
Re: Reeksje DDHH
De eerste zou ik wel bewerken want daar zit volgens mij veel meer in.
De derde is ook wat te donker voor mij.
Maar de tweede is nen echte topper. Ik vind hem zelfs waanzinnig goed.
Comment
-
-
prachtige reeks Paul...vind ze alle drie top....
(Wel gevaarlijk voor je materiaal denk ik ...)
Groetjes
Freddy
Comment
-
Mooie reeks, met voor mij een voorkeur voor de tweede.
Comment
-
Comment
-
Dank aan allen voor de reacties.
De tweede wordt heel goed onthaald, ik ga proberen om er ook een zwart-witversie van te maken. Nr 3 is wat aan de donkere kant, maar als ik hem oplicht is de sfeer heel wat minder. Suggesties om meer uit de eerste te halen graag iets concreter.
Voor de uitrusting is het inderdaad riskant om in die omstandigheden te werken. Maar ik ken deze koers: enkele dagen tevoren heb ik al twee keer het parcours gefietst om te kijken waar ik zou kunnen staan, om hoe laat de doortochten er waren en hoe de zon zou staan. Uiteindelijk heb ik vijf doortochten kunnen doen. Eerstdaags komt er nog een reeksje.
@ Marc: hopelijk kun je er volgend jaar bij zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht... Maar ik ken deze koers: enkele dagen tevoren heb ik al twee keer het parcours gefietst om te kijken waar ik zou kunnen staan, om hoe laat de doortochten er waren en hoe de zon zou staan. Uiteindelijk heb ik vijf doortochten kunnen doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peter.wagemans Bekijk berichtInderdaad, knap reeksje! Ook voorkeur voor de tweede.
Comment
-
2 en 3 zijn inderdaad top-beelden.
Een fotograaf die durft te werken waar velen hun toestellen zouden wegstoppen wegens kans op binnenkomend stof.
De eerste foto? Ik zou persoonlijk de horizon rechtzetten en onderaan (doe donkere strook) wegsnijden ts de overgang met het grijze.
Misschien wordt de foto zo iets krachtiger. (persoonlijke visie)
Comment
-
Schitterende beelden, de 2e die in de HoF kwam is effenaf schitterend !!!
Proficiat dan ook !
Ik had eigenlijk willen komen omdat ik dergelijke stofboel verwachtte maar het gezond verstand en de fragiele longen hebben mij weerhouden ...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment