Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Moesten de heren zich een beetje concentreren zou het wel veel sneller kunnen..., maar voor mij hoeft dat zeker niet...
een leuke foto met een dualiteit: 2 opa's, op zo'n karreke, gezellig over 'k weet niet wat aan 't keuvelen op een wandeltempo en dan de fotograaf die er een bewerking opzet die volop snelheid suggereert, wat die 2 opa's gezien hun leeftijd niet meer aankunnen, maar wat de maatschappij ons wel oplegt...
Ik heb daar wel 2 minuten moeten over nadenken (ben ook opa...) maar ik vind dit fantastisch in beeld gebracht...
misschien zoek ik het allemaal te ver, maar een dikke voor de maker...dit zijn foto's met een ziel
Comment