Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knappe foto.
Sta je dan eigenlijk aan de binnenkant van de baan. Kan je eventueel ook aan de buitenkant staan zodat je ze echt frontaal hebt of sta je dan te ver?
Sta je dan eigenlijk aan de binnenkant van de baan. Kan je eventueel ook aan de buitenkant staan zodat je ze echt frontaal hebt of sta je dan te ver?
Bert, ik stond een stukje voorbij de aankomst in het verlengde van baan 4 (denk ik). Sander liep in baan 5 of 6, vandaar een klein beetje schuin. Of wat bedoel je?
Oorspronkelijk geplaatst door peter.wagemansBekijk bericht
Bert, ik stond een stukje voorbij de aankomst in het verlengde van baan 4 (denk ik). Sander liep in baan 5 of 6, vandaar een klein beetje schuin. Of wat bedoel je?
Comment