Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
142
Collapse
X
-
-
Re: 142
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtMooi de actie bevroren, en er zullen er zeker zagen om de elleboog, wel, laten zagen. :-)
en had het beeld iets vroeger afgedrukt of tewel de uitsnede bewerken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtMooi de actie bevroren, en er zullen er zeker zagen om de elleboog, wel, laten zagen. :-)"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk berichten wat dan van de scherpte.deze ligt tot duidelijk op het achterwiel.
en had het beeld iets vroeger afgedrukt of tewel de uitsnede bewerken.
[IMG]NEF_4378b by Dushi Beldig, on Flickr[/IMG]"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
-
-
Panning is niet simpel hé.
Inderdaad jammer van die elleboog en het spookbeeld.
Ook jammer is dat de wielen bevroren zijn.
Hadden die nog gedraaid (langere sluitertijd) dan je natuurlijk een actiebeeld gehad.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Dit beeld doet het niet voor mij.
Het is vooral de bewerking die hem doet volgens mij. Ofwel een echte panning ofwel gewoon het beeld zonder bewerking.
Comment
-
ik snap de bedoeling om een vervaging van de achtergrond toe te passen om van de elementen in de achtergrond af te geraken
Het probleem is dat deze vervaging niet dezelfde hoek heeft als de richting van de motorcrosser ... dat wringt
Normaal gezien kan je ook de hoek van de vervaging instellen in je bewerkingsprogramma
ook zie hier dat de vervaging aanwezig is voor het voorwiel - dat kan nooit het geval zijn in de realiteit - alleen achteraan
het detail van de wielen met opspattende stenen is in elk geval spectaculairmijn website : klik
Comment
-
-
Comment