Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
A boy in blue
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: A boy in blue
Sorry crosser, maar je bedoelt misschien "de renner is niet helemaal scherp" en dat is een nuance want de renner is wel scherp. Tenminste de niet bewegende delen zoals handen, hoofd en rug. Uiteraard de benen en voeten niet door de roterende beweging en de lage sluitertijd. Zelfs het kader van zijn fiets is scherp en uiteraard de wielen niet door de roterende beweging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtSorry crosser, maar je bedoelt misschien "de renner is niet helemaal scherp" en dat is een nuance want de renner is wel scherp. Tenminste de niet bewegende delen zoals handen, hoofd en rug. Uiteraard de benen en voeten niet door de roterende beweging en de lage sluitertijd. Zelfs het kader van zijn fiets is scherp en uiteraard de wielen niet door de roterende beweging.
Comment
-
Dit is maar een minimale crop. Ik heb alleen achteraan iets weggenomen omdat hij anders pal in het midden stond. Ik heb wel het contrast teruggeschroefd, vandaar die gloed. Als ik naar 1/160 of hoger ga is het gras veel minder uitgeveegd en kun je minder spreken van een panning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtDit is maar een minimale crop. Ik heb alleen achteraan iets weggenomen omdat hij anders pal in het midden stond. Ik heb wel het contrast teruggeschroefd, vandaar die gloed. Als ik naar 1/160 of hoger ga is het gras veel minder uitgeveegd en kun je minder spreken van een panning.
kijk naar mijn foto van de speedway , daar is het gras toch ook onscherp genoeg.
Comment
-
-
Voor mij is de renner scherp genoeg. En ik zie ook liever een panning op 1/60 dan op 1/160. Het effect van de sluitersnelheid heeft invloed maar ook de brandpuntafstand en snelheid van het object hebben invloed hoe het uiteindelijke beeld er uitziet.
Deze had voor mij ook gerust wat meer ingezoemd mogen zijn.
De foto zelf kan ook wel wat meer pit gebruiken, komt nu nogal flets over.
Comment
-
Comment