Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
veel te hard verscherpt - cf witte randjes + artefacten
Peter
beste, bedankt om te reageren; de reden waarom ik dit beeld opgestuurd heb, is dat ik plots (na het wat donkerder maken in lightroom) rond de zwarte pilaren een donkere halo zag verschijnen en dat verbaasde me toch.
ik moet zeggen dat ik het beeld niet verscherpt heb, wel contrastrijker en de helderheid verhoogd, omdat ik naar dat pekzwart wou, met de wolken zichtbaar. Ik weet niet over welke artefacten het u hebt, wel heb ik gezien dat toen ik naar 1024px omschakelde, verscheidene fijne lijnen (kabels) niet meer zo rechtlijnig leken.
Momenteel blijf ik dus wel op mijn honger zitten.
beste groeten
Comment