Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
olympische droom
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: olympische droom
Mooi de actie vastgelegd maar vind de achtergrond net te druk
-
Is mij ook te druk maar begrijp dat dat bij 'echte' sportfotografie niet zo gemakkelijk te verwezenlijken is door de steeds aanwezige supporters. Zonder de vlaggen was het beeld denk ik een pak beter geweest. Dan was de crosser 'boven' de hoofden van de supporters gebleven. Nu moet hij kampen met de aanwezige vlaggen. Hij zit wel goed tussen de 2 groene bomen.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Mij storen de toeschouwers niet.
Ik vind het een goeie actiefoto.
Is er ook eentje van op het wk zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk berichtMij storen de toeschouwers niet.
Ik vind het een goeie actiefoto.
Is er ook eentje van op het wk zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk berichtIs mij ook te druk maar begrijp dat dat bij 'echte' sportfotografie niet zo gemakkelijk te verwezenlijken is door de steeds aanwezige supporters. Zonder de vlaggen was het beeld denk ik een pak beter geweest. Dan was de crosser 'boven' de hoofden van de supporters gebleven. Nu moet hij kampen met de aanwezige vlaggen. Hij zit wel goed tussen de 2 groene bomen.
Comment
-
-
Knappe fotoWebsite : brianbonckaertfotografie.wordpress.com
Hobbyfotograaf Natuur/Evenementen/Sport
Leeftijd : 23 Jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht... is wel degelijk een vrouw he. Het is onze nationale trots Githa Michiels die ook geselecteerd is voor het WK op de weg in Innsbruck deze week.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
Comment