Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Je maintiendrai
Collapse
X
-
-
Re: Je maintiendrai
hier stond nog geen commentaar, vandaar ...
de titel geeft goed de sfeer weer in het beeld en creëert bepaalde verwachtingen.
Ik vermoed dat het beeld erg verscherpt werd om de boeggolven haarscherp weer te geven. Jammer genoeg schaadt dit de beelden van de soldaten, die uiteindelijk toch het hoofdonderwerp zouden moeten vormen (zij zijn het die standhouden).
Ik associeer de spreuk met Nederland, waardoor een hollands vlaggetje wel aangenaam had geweest (;>)
mooie aktiefoto.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Ik hou juist wel van deze verscherping want die maakt er enigszins een striptekening van en dat vind ik hier passend
Comment
-
Voor mij ook iets teveel verscherpt.
Je hebt rechts boven ook nog wel een grote stofvlek.
Comment
-
-
er is een groot kwaliteit verschil tussen de foto op BD en deze op Flickr, op flickr is geen oververscherping.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Josca Bekijk berichter is een groot kwaliteit verschil tussen de foto op BD en deze op Flickr, op flickr is geen oververscherping.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Knap actie fotomoment;
Wat betreft Flickr - ik denk dat de foto die daar geplaatst is groter is dan het hier toegestane venster - nl 1600*1117.
Je kan de BBC code opgeven van een 1024px beeld maar dan vraag je aan flickr om de resize uit te voeren - en de effecten van deze resize heb je niet in de hand.
Volgens mij is het beter om de beelden in de juiste resolutie op flickr te plaatsen - dan is er geen resize nodig
Als mijn redenering niet juist is dan hoor ik het wel
Petermijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtKnap actie fotomoment;
Wat betreft Flickr - ik denk dat de foto die daar geplaatst is groter is dan het hier toegestane venster - nl 1600*1117.
Je kan de BBC code opgeven van een 1024px beeld maar dan vraag je aan flickr om de resize uit te voeren - en de effecten van deze resize heb je niet in de hand.
Volgens mij is het beter om de beelden in de juiste resolutie op flickr te plaatsen - dan is er geen resize nodig
Als mijn redenering niet juist is dan hoor ik het wel
Peter"Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."
Comment
-
Knap in beeld gebracht Dushi....over de verscherping interessant ik zet mijn beelden altijd op 1024 px op Flickrr...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Comment