En dan eentje dat ik niet veel doe, eens ruim gekadreerd maar hier paste het wel vond ik.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Downhill Winterberg
Collapse
X
-
[Showcase] Downhill Winterberg
En dan eentje dat ik niet veel doe, eens ruim gekadreerd maar hier paste het wel vond ik.
Labels: Geen
-
-
Re: Downhill Winterberg
mooie actieserie. Het derde beeld had misschien beter horizontaal genomen geweest en als 1ste geplaatst, als introductie naar de locatie toe ?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtmooie actieserie. Het derde beeld had misschien beter horizontaal genomen geweest en als 1ste geplaatst, als introductie naar de locatie toe ?
Comment
-
Lijkt me geen gemakkelijk onderdeel om te fotograferen. De houding op foto nr 1 vind ik het mooist, spijtig spreekt de achtergrond mij niet aan en vind ik de foto onvoldoende scherp. Trainen de Belgische bobsleevrouwen hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk berichtLijkt me geen gemakkelijk onderdeel om te fotograferen. De houding op foto nr 1 vind ik het mooist, spijtig spreekt de achtergrond mij niet aan en vind ik de foto onvoldoende scherp. Trainen de Belgische bobsleevrouwen hier?
Op zich vind ik het niet moeilijker om te fotograferen als bv gewoon mtb enkel moet je wat geluk hebben dat degene die aan het rijden zijn het ook goed kunnen. Ik zelf doe het bv ook graag maar alleen ga je van mij zo geen spectaculaire beelden kunnen maken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk berichtLijkt me geen gemakkelijk onderdeel om te fotograferen. De houding op foto nr 1 vind ik het mooist, spijtig spreekt de achtergrond mij niet aan en vind ik de foto onvoldoende scherp.
Comment
Comment