Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Erg fraai. Een serie buiten het forum "serie" om!
Ik mis de zandbak zelf niet, maar dat is natuurlijk een gevalletje van persoonlijke smaak.
Als je de zandbak had laten zien in alleen de laatste had waarschijnlijk het verwijt weer geweest dat je van het consequente standpunt was afgeweken.
Een drieluik uit elkaar trekken vind ik hier ook minder gepast, aangezien je volgens mij juist de samenhang wilt laten zien tussen de drie momenten en een verhaaltje wilt vertellen.
Wat ik zelf echt heel goed en beeldtechnisch spannend vind, is dat het hier iedere keer de tussenmomenten zijn waarbij de grond geen enkele keer (zichtbaar) wordt aangeraakt en de jongedame hier van het begin tot eind lijkt te zweven...
...wat ze natuurlijk ook doet -samen met de maker dezes- naar de HOF!
Gefeliciteerd!
Erg fraai. Een serie buiten het forum "serie" om!
Ik mis de zandbak zelf niet, maar dat is natuurlijk een gevalletje van persoonlijke smaak.
Als je de zandbak had laten zien in alleen de laatste had waarschijnlijk het verwijt weer geweest dat je van het consequente standpunt was afgeweken.
Een drieluik uit elkaar trekken vind ik hier ook minder gepast, aangezien je volgens mij juist de samenhang wilt laten zien tussen de drie momenten en een verhaaltje wilt vertellen.
Wat ik zelf echt heel goed en beeldtechnisch spannend vind, is dat het hier iedere keer de tussenmomenten zijn waarbij de grond geen enkele keer (zichtbaar) wordt aangeraakt en de jongedame hier van het begin tot eind lijkt te zweven...
...wat ze natuurlijk ook doet -samen met de maker dezes- naar de HOF!
Gefeliciteerd!
Ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven. Dank u, Ruud.
Comment