Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooie foto's met voorkeur voor de eerste. Mag ik vragen welk diafragma je meestal gebruikt? Gewoonlijk is het moeilijk om paard én ruiter scherp te hebben. Bij de eerste is dat het best gelukt.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Mooie foto's met voorkeur voor de eerste. Mag ik vragen welk diafragma je meestal gebruikt? Gewoonlijk is het moeilijk om paard én ruiter scherp te hebben. Bij de eerste is dat het best gelukt.
voor sportfotografie neem ik op de eerste plaats altijd de sluitertijd. en dan kijk ik meestal naar diafragma.
dit is afhangkelijk van de weersomstandigheden.
De derde : De kracht van het paard, de elegantie, de concentratie van de berijder dit alles in een gedempte omgeving waardoor de hoofdact volledig tot z'n recht komt, voor mij super !
Comment