Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
met twee
Collapse
X
-
-
-
Re: met twee
Oh het kan dus toch ook horizontaal...
Onscherp, rare uitsnede en een bak ruis waar je U tegen zegt.
Oordeel: kliko.Een hoop ouwe zooi
www.rbfoto.nl
Comment
-
Mooie exif ook [emoji23] iso 5000 op f10 met een 1.8 lens. Moet je kunnen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk berichthet was mijn dag niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk berichtZijn we er nu nog steeds niet van overtuigd dat Daniel met onze voeten speelt.
Die Exif + zijn reactie erop is er zo over dat het toch bijna niet anders kan.......
Comment
-
Grappig of niet, het is en blijft BD en zulke figuren horen hier niet thuis.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nestorsensei Bekijk berichtGrappig of niet, het is en blijft BD en zulke figuren horen hier niet thuis.
Comment
-
Eigenlijk kan hij die foto's beter kwijt op facebook, een eigen profiel van fotograaf aanmaken en in de korste keren heeft hij duizenden aanhangers die allemaal gaan zeggen dat het prachtige foto's zijn. Niet dat ik zelf zo geen pagina heb maar ik heb geen duizenden aanhangers zodus....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtEigenlijk kan hij die foto's beter kwijt op facebook, een eigen profiel van fotograaf aanmaken en in de korste keren heeft hij duizenden aanhangers die allemaal gaan zeggen dat het prachtige foto's zijn. Niet dat ik zelf zo geen pagina heb maar ik heb geen duizenden aanhangers zodus....
Ik kan er niet mee lachen, maar goed, je hebt altijd mensen die de sfeer op een forum om zeep moeten helpen.
Ik vind het een zielig manneke die ofwel niet beter weet ofwel zijn energie en kennis positiever zou kunnen gebruiken.
Not only I rest my case, maar hij gaat naar mijn NL. Hier steek ik geen energie meer in.
Comment
-
Moderator Note: De fotohoek is er om over foto's te praten, niet over de persoon achter de camera. Commentaren op de foto blijven dus welkom, voor commentaar op de fotograaf wordt best een persoonlijk bericht gebruikt. Wie het echt te veel wordt, die steekt beter zijn energie in de tientallen foto's die anderen elke dag plaatsen.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
Comment