Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Emotie is alles in deze foto maar toch geen showcase voor mij. Daarvoor zijn de uitgebrande vlekken achter het hoofd van de Brugge-speler (ik ken zijn naam niet) te storend.
Emotie is alles in deze foto maar toch geen showcase voor mij. Daarvoor zijn de uitgebrande vlekken achter het hoofd van de Brugge-speler (ik ken zijn naam niet) te storend.
Die uitgebrande vlekken is zonneschijn en daar kan je nu echt niets aan veranderen. Daarom dat ik hem niet in showcase heb gestoken. Maar, ik volg Rooney, door die vlek komt de speler beter uit.
De speler is Dieumerci Mbokani Bézua, oud speler van Club Brugge.
Pixelboy
Last edited by pixelboy; 14 mei 2017, 03:56.
Reden: Foutje in tekst.
Die uitgebrande vlekken is zonneschijn en daar kan je nu echt niets aan veranderen. Daarom dat ik hem niet in showcase heb gestoken. Maar, ik volg Rooney, door die vlek komt de speler beter uit.
De speler is Dieumerci Mbokani Bézua, oud speler van Club Brugge.
Pixelboy
Nee hoor dit is Mèmé Tchité, die andere heeft (tot nutoe) nog niet bij Brugge gespeeld.
Mooie foto wel
Peter
Comment