Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Positief: horizon praktisch recht. Uitsnede prima!
Negatief: Focus ligt erachter, op de persoon die de bal niet heeft. Kleuren zijn niet helemaal zuiver.
ik zie dat je aan een iso zit van 5000 voor een sluitertijd van 1/500, dan vind ik die omstandigheden nog heel goed meevallen. Ik heb al vaker een ISO van meer dan 12800 dienen te gebruiken om dezelfde sluitersnelheid te halen met een f/3.2 (of zelfs met f/2.8) !!!
ik zie dat je aan een iso zit van 5000 voor een sluitertijd van 1/500, dan vind ik die omstandigheden nog heel goed meevallen. Ik heb al vaker een ISO van meer dan 12800 dienen te gebruiken om dezelfde sluitersnelheid te halen met een f/3.2 (of zelfs met f/2.8) !!!
Klopt. Op Zottegem bijvoorbeeld zit je op 12800 voor 1/500e 2.8
Ik vind 't ook enorm meevallen qua omstandigheden.
Hier in Nederland speelt er in de Jupiler League een club, Achilles '29, waarbij de omstandigheden nog beroerder zijn.
Daar haal je 1/640e bij f/2.8 bij ISO10.000
En dan hebben we het over betaald voetbal...
Er zijn legio amateurverenigingen waarbij je zelfs op ISO 20.000 net 1/500e haalt bij f/2.8. Dát noem ik pas heel slechte omstandigheden.
Dit valt mij alleszins mee.
Maar dat neemt niet weg dat het voor Pixelboy heel slechte omstandigheden zijn. Die heeft hier dus schijnbaar heel veel moeite mee en daar moeten we ook respect voor hebben.
Ik vind 't ook enorm meevallen qua omstandigheden.
Hier in Nederland speelt er in de Jupiler League een club, Achilles '29, waarbij de omstandigheden nog beroerder zijn.
Daar haal je 1/640e bij f/2.8 bij ISO10.000
En dan hebben we het over betaald voetbal...
Er zijn legio amateurverenigingen waarbij je zelfs op ISO 20.000 net 1/500e haalt bij f/2.8. Dát noem ik pas heel slechte omstandigheden.
Dit valt mij alleszins mee.
Maar dat neemt niet weg dat het voor Pixelboy heel slechte omstandigheden zijn. Die heeft hier dus schijnbaar heel veel moeite mee en daar moeten we ook respect voor hebben.
Helaas ook al vaak meegemaakt, maar we leren er mee leven he, tenslotte blijft het bij mij een hobby die ik combineer met clubliefde.
Comment