Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goed beeld Gregory, maar net zoals ik ook veel last van de zon gehad. Uitgebrand op de helm. Zelf had ik er ook veel last mee.
Ja klopt, het was erg lastig licht... Deze is ondanks het harde zonlicht genomen op iso 4500 met een sluiter aan 640e, F4 ( door de schaduw). Ik kijk uit naar jou beelden .
Inderdaad het juiste moment gekozen en de renner komt mooi los uit de achtergrond.
Voor mij toch wat te krap qua kadrering - bovenaan mocht er nog wat meer vrije ruimte boven de helm zijn
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Knap beeld Gregory. Die overbelichting stoort mij ook niet. Mooi die kleuren met de achtergrond. Die gelaatsuitdrukking doet het hem inderdaad.
Kadrering is OK voor mij. Maar we weten dat dat verschilt qua smaak. (En ik ben normaal voor ruimere beelden )
Bedankt voor de reacties. Zo krap uitsnijden is smaak en is eigen aan mijn stijl. Echter begrijp ik jullie standpunt ook, en ook ik kan genieten van ruimere beelden
Bedankt voor je reactie Kees ! Wat mij betreft is de update ook zeer sterk. Heb nog even zitten twijfelen tussen die uitsnedes. Maar ik weet dat het gros van de forumgebruikers dat zéker te ver vindt.
Te ver of niet het is jou keuze en dat is geldig ! Een heel knappe opname, schitterende gelaatsuitdrukking Zelfs in zwartwit zou dit een kanjer kunnen zijn.
Comment