Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oude Kwaremont
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Oude Kwaremont
Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk berichtHet was inderdaad vrij donker die dag. En ik hou wel van het dramatische in dit beeld.
Comment
-
IK zou hem zo laten , geeft iets dreigends inderdaad en zo was het wellicht ook :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk berichtHet was inderdaad vrij donker die dag. En ik hou wel van het dramatische in dit beeld.
- Belichting kleine stop verhogen
- Hooglichten en witte tinten nog iets meer optrekken
- Helderheid (clarity) en levendigheid verhogen
- vignetering toevoegen
- de foto nog wat krapper uitsnijden (links net naast de renner en boven en rechts er ook wat af)
Probeer eens, ben benieuwd wat je er dan van vindt.Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
-
Knap, lijkt me niet zonder gevaar om een dergelijke opname te maken...
zal ook wel optisch bedrog zijn maar ik heb het gevoel dat ie niet helemaal recht staat... Idd wel heel imposant op groot formaat."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
@KCfoto: Verschillende van die zaken heb ik al gedaan. Als ik er nog meer aan 'vijs' begin je het goed te zien. En van die snede: niet akkoord. Sorry
@ifiamminghi: De weg neemt daar een flauwe bocht. Ik lig letterlijk in de gracht. Dus gevaar was er niet, tenzij ze zelf in de gracht rijden.
Comment
-
Voor mij is ie goed zoals ie nu is. Dramatiek zit er zeker in, standpunt (of liever ligpunt) ideaal.
Donkere lucht geeft dramatiek nog een extra dimentie. Knap.Groet Theo
http://500px.com/diethe
Comment
Comment