Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De vierkante keuze is gekozen, omdat als ik er een 4.3 formaat van maak er links heel veel ruimte over is die ik daar niet mooi vind.
Het mindere resultaat kan ik in jou mening vinden, maar dit is mede doordat het doelnet klein is en er daardoor ook net wat in haar gezicht zit. Dit was voor mij een 1e keer en vond het best een mooie plaat.
Links moet je inderdaad niet breder, het is vooral rechts dat ik graag wat meer gezien had, maar daar had je dan waarschijnlijk geen ruimte.
Dat het net voor haar gezicht zit vind ik hier eigenlijk niet echt storend.
Comment