Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie panning.
Ikzelf, maar wie ben ik, zou iets meer ruimte vooraan geven en achteraan er een ietsje pietsje afhalen.
Onderaan zou ik de banden ook volledig in beeld willen hebben. Nu, op mijn scherm, is het precies alsof de voorste band onderaan "afgesneden" wordt.
Mooie natuurlijke kleuren, zowel van de renner, de lucht als de omgeving.
Mooie panning.
Ikzelf, maar wie ben ik, zou iets meer ruimte vooraan geven en achteraan er een ietsje pietsje afhalen.
Onderaan zou ik de banden ook volledig in beeld willen hebben. Nu, op mijn scherm, is het precies alsof de voorste band onderaan "afgesneden" wordt.
Mooie natuurlijke kleuren, zowel van de renner, de lucht als de omgeving.
Inderdaad, de tubes zijn een beetje afgesneden. Dit zou je moeten aanpassen, net zoals wat meer ruimte voor geven. Verder een prima plaat hoor! Erg mooi
Gewoon goed gemaakt. Ik zou er achter en boven de renner er nog iets afhalen om net wat meer balans in de foto te krijgen. Als je een foto onderaan krap houd dan vind ik het mooier om dat aan de bovenkant ook te doen.
Comment