..... van Moreno Hofland@EnecoTour
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Focus.......
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Focus.......
HoF! HoF! HoF! Mag er van mij part zo in! Dit is de mooiste die ik tot nu toe heb zien passeren van de tijdrit!Last edited by GregoryVG.; 14 augustus 2015, 23:05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk berichtHoF! HoF! HoF! Mag er van mij part zo in! Dit is de mooiste die ik tot nu toe heb zien passeren van de tijdrit!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk berichtHoF! HoF! HoF! Mag er van mij part zo in! Dit is de mooiste die ik tot nu toe heb zien passeren van de tijdrit!
Comment
-
Prachtig blik gevangen.....
Hoe heb je dit gedaan? Zat je op de motor/hing je uit de autoraam of stond je langs de weg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Artenco Bekijk berichtPrachtig blik gevangen.....
Hoe heb je dit gedaan? Zat je op de motor/hing je uit de autoraam of stond je langs de weg?
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtMee eens maar wat mij betreft mag dan alles van het stuur er ook nog afOorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk berichtZeer knap. Inderdaad het stuur meer of minder tonen.Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtVoor mij meer stuur, want anders moet je hem net onder zijn handen gaan afzagen.Last edited by KCfoto; 17 augustus 2015, 19:46.Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
-
Ik had Moreno HOFland in de HoF verwacht... Maar het kan niet altijd prijs zijn
Comment
-
Echt een wauw foto voor mij.
Zou ook wel benieuwd zijn naar iets meer stuur, minder zeker niet voor mij.
Comment
-
Comment