Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Follow me
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Follow me
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtKnap - al heb wel de indruk dat er een waas over het beeld hangt
Peter
Comment
-
De waas die jullie zien is in feite een stuk van een omheining ; foto werd getrokken DOOR de omheining in Zolder. Indien het diafragma niet groot genoeg is (kon niet groter = kleiner getal) kan het zijn dat er kleine wazige stukken voorkomen, maar ik zie ze niet, maar dat zal wel aan mijn ogen liggen
En Lieven je hebt gelijk wat die zwarte streep betreft, maar ik vrees dat de rijders dan te kort tegen het bovenkader gaan komen.nikon coolpix s9100
Comment
-
-
Jammer van de draad inderdaad, maar daar kan je jammergenoeg weinig aan doen. Zolder is als gewone bezoeker inderdaad allesbehalve tof om te fotograferen. Heel weinig leuke plaatsen dat je kan bezoeken. Ik doe er zelf geen moeite meer voor. Spa is dan bijvoorbeeld veel interessanter.
Comment
-
Hier is anders een mooie foto uit te halen
(Als je het niet wilt laat maar weten.......)
Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
De lichtmeting van de camera heeft rekening gehouden met de reflecties van de zon, daardoor is de foto wat onderbelicht.
Met wat werk is er inderdaad meer uit te halen, zoals KCfoto laat zien (als je van het originele bestand kan vertrekken zal dat nog beter lukken).http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
De update van KC laat idd zien dat er erg veel uit deze foto te halen valt! mooi
Comment
Comment