Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geweldige foto van deze bijzondere renner. Wederom steekt de renner prachtig af tegen de lucht. Ik neem aan dat je flitst?
Bedankt voor de reactie. Er is niet ingeflitst, maar wel in RAW geschoten wegens de vreemde lichtomstandigheden ( sinds mijn foto op de kasseien, schiet ik bij zo'n omstandigheden in RAW.). Wel centrumgerichte lichtmeting ( A stand) en Hesjedal in het midden houden. Daarna in Lightroom constrast verhogen, shaduws oplichten en hooglichten omlaag. + Radiaalfilter op Hesjedal toepassen en de lucht -0.5 stop omlaag.
Bedankt voor de reactie. Er is niet ingeflitst, maar wel in RAW geschoten wegens de vreemde lichtomstandigheden ( sinds mijn foto op de kasseien, schiet ik bij zo'n omstandigheden in RAW.). Wel centrumgerichte lichtmeting ( A stand) en Hesjedal in het midden houden. Daarna in Lightroom constrast verhogen, shaduws oplichten en hooglichten omlaag. + Radiaalfilter op Hesjedal toepassen en de lucht -0.5 stop omlaag.
Comment