Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik weet het niet zo goed met deze foto...
Hij toont ook erg aan de blauwe kant. Renners staan lekker in het midden en ogen nogal donker.
De camper is aan de dominante kant....Geloof dat ik hem toch niet helemaal top vindt...
Was misschien interessanter geweest als je meer naar de bocht had gedraaid, dan was die camper niet in beeld en had je mooi de draaiende beweging van het peloton meegenomen.
Ik snap jullie reacties, maar dat was niet de intentie van de foto. De bedoeling was om het hele plaatje weer te geven, zowel de kant vanwaar ze kwamen, als de weg omhoog die ze nog moesten doen. De vlaggen, campers, en bergen in de achtergrond waren voor mij net een meerwaarde, maar blijkbaar niet geslaagd. kan gebeuren.
Ik snap je bedoeling, maar het komt er niet uit. Alles zit aan elkaar vast geplakt... Een oplossing zou zijn een hoger standpunt innemen. Echter ik begrijp ook wel dat dit niet altijd mogelijk is. Een oplossing die wél kan is het volgende. Camera op monopad, instellen zoals gewenst en dan op zelfontspanner zetten. Monopod omhoog houden en een beetje kantelen en hij drukt vanzelf af. Door hoogte te winnen kan je zomaar wel de foto maken die je in gedachten hebt.
Wel vantevoren een paar keer oefenen want de monpod inclusief belading goed stil houden is ook nog een kunst apart! Succes.
Comment