Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aangezien het de laatste tijd relatief stil is op het sportforum qua reacties, de uitgelezen moment om eens wat anders te posten.
Waarschijnlijk voor en tegenstanders, maar dat hoort zo.
Eens iets anders proberen moedig ik wel aan. Wat dacht je van dit?
Ach, een probeersel op tijd en stond moet kunnen. Het voordeel is dat ik op weinig positiefs had gerekend. Ik vind de update beter! De renner van Frankrijk stond er mss niet veel te doen. Thanks
Mss omdat het een foto van mezelf is, maar ik vind ze desalniettemin toch iets speciaal en niet alledaags hebben.
Ik denk dat je net te laat was hier om een leuk shot te hebben. Als die renner dichter bij je lens was of wat meer in de zon zou lopen had je een leuk moment gehad. (Denk ik)
Deze beelden scoren ook altijd goed in zwart/wit.
Comment