Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op vraag van Rooney post ik deze foto van de Baloise Belgium Tour. Ditmaal niet Tom Boonen (te zien bij sport-fotobeoordeling), maar wel Yves Lampaert.
Ongelooflijk, weer zo'n fraaie. Ik vind ze heel knap gemaakt en kijk er met heel veel genoegen naar. Prachtig zoals we de concentratie zien en in de ogen van de renner kunnen kijken. De enige vraag die nog bij mij bovenkomt is : stond je eigenlijk niet in de weg?
@olivetti
Nee hoor. Ik zat gehurkt in de graskant. Dan had je er nog een goot tussen (die je ziet op de foto) en dan de baan. Na de renner moest ik wel telkens vlug opzij gaan , want sommige volgauto's kwamen wel zeer dicht.
@rooney
Bedankt!
Als het zo is, is het zo . Ik vind hier het flitslicht trouwens prima zitten! daar waar ik bij Boonen het gezicht net iets te fel vond. Het is gewoon een ongelooflijke topfoto!
Blijkbaar houden ze hier toch meer van de opnames die binnen de 'lijntjes' blijven. Awel... ik heb er altijd graag buiten gekleurd en zal dat blijven doen. Voor de rest: bedankt voor de positieve commentaar.
Blijkbaar houden ze hier toch meer van de opnames die binnen de 'lijntjes' blijven. Awel... ik heb er altijd graag buiten gekleurd en zal dat blijven doen. Voor de rest: bedankt voor de positieve commentaar.
Trek het je niet aan. Het is een prachtige foto! Soms verwacht iedereen (sportfotografen) een foto in ee hof en dan gebeurt het niet, een foto waar je het dan niet van verwacht komt er dan wel in. Soms Kop nog staart aan te krijgen.
Ach, er zijn meningen en meningen. Dat zijn geen feiten.
Feit is dat deze technisch anders is dan die in de HOF. De ene is gedaan door te pannen, deze is gemaakt door een veeeeel moeilijker techniek. Buiten flitsen met sport.
Ik zeg het nog maar een keer, dit is gewoon een TOPFOTO.
Trots op zijn en zo verder gaan. Veel leuker om te zien dan die panning-foto's maar steeds.
Comment