Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi sfeerbeeld. In de nabewerking kun je de sfeer nog benadrkken. De WB iets warmer maken, iets meer contrast en een lichte vignettering maken het een extra sfeervol beeld. #uitdaging
Mooi sfeerbeeld. In de nabewerking kun je de sfeer nog benadrkken. De WB iets warmer maken, iets meer contrast en een lichte vignettering maken het een extra sfeervol beeld. #uitdaging
Ik heb een poging gedaan, en ben tevreden met het resultaat. Het maakt de foto nog iets beter.
Kan het niet zijn dat bij zo'n regen de temperatuur wel aan de lage kant is. Uw oorspronkelijk beeld spreekt mij meer aan, geeft zo de kilte beter weer, naar mijn mening.
Kan het niet zijn dat bij zo'n regen de temperatuur wel aan de lage kant is. Uw oorspronkelijk beeld spreekt mij meer aan, geeft zo de kilte beter weer, naar mijn mening.
ik vind dit ook, het contrast en het vignet kan ik wel in volgen maar het koude van de regen verdwijnt wat met de warmere kleur.
Comment