Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ikzelf ben niet zo voor het afsnijden van de wielen En al zeker niet als er dan nog veel ruimte bovenaan overblijft. Als een echte close-up kan ik het wel smaken. Maar dit is voor mij vis nog vlees.
Een mooie opbouw van het beeld, Eddy. Tim Merlier springt er bijna uit.
Ik ben niet Eddy maar Stijn, de zoon van Eddy en van de Spikkessen hier het langste actief op het forum…
Dus voor alle duidelijkheid:
Stijn Vanderspikken: Spikke
Eddy Vanderspikken: Spikkesenior (papa van Spikke)
Pascal "Scooby" Jacobs: Schoonspikke (schoonzoon van Spikkesenior) Eigenlijk geene echte "Spikke" maar heeft het aangedurft om onze naam te gebruiken...
Ikzelf ben niet zo voor het afsnijden van de wielen En al zeker niet als er dan nog veel ruimte bovenaan overblijft. Als een echte close-up kan ik het wel smaken. Maar dit is voor mij vis nog vlees. Grt
Ik hou wel van close-ups maar ook voor mij is dit vlees nog vis. De derde renner eraf halen en de bij de eerste net onder stuur en boven de helm afsnijden geeft een veel sterker beeld.
Comment