Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig moment!
In de nabewerking valt nog wel wat te verbeteren. De witbalans iets minder warm, kleuren wat opfrissen en ruisreductie toepassen.
(Ik heb dit zelf op deze foto in LR geprobeerd en het gaf een aanmerkelijke verbetering)
Prachtig moment!
In de nabewerking valt nog wel wat te verbeteren. De witbalans iets minder warm, kleuren wat opfrissen en ruisreductie toepassen.
(Ik heb dit zelf op deze foto in LR geprobeerd en het gaf een aanmerkelijke verbetering)
Als je wil mag je altijd die versie hier zetten.
Ik probeer het zelf ook wel eens. De witbalans vind ik zelf ook altijd een probleem. De wand en de vloer weerkaatsen nogal veel. Ik hou wel heel de reeks door dezelfde witbalans.
Had persoonlijk van de ruis zelf niet veel last.
Dit is inderdaad een stuk beter. Het is zowieso lastig om bij kunstlicht te werken, en dan ook nog door niet-optisch glas van de kooi heen maakt het een extra uitdaging.
Is er een mogelijkheid om vooraf aan de wedstrijd een foto van een grijskaart in de kooi te maken? Dan kun je de wb hierop kalibreren.
Dit is inderdaad een stuk beter. Het is zowieso lastig om bij kunstlicht te werken, en dan ook nog door niet-optisch glas van de kooi heen maakt het een extra uitdaging.
Is er een mogelijkheid om vooraf aan de wedstrijd een foto van een grijskaart in de kooi te maken? Dan kun je de wb hierop kalibreren.
Het is geen probleem omdat vooraf of achteraf te doen. Alleen heb ik er nog geen. Zal het bij op lijstje van Kerstmis zetten.
Comment