Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik vind deze foto gewoon goed.Geeft de sfeer weer bij een doortocht in de avond.Iedereen die met zijn botten in het bos staat bij zo'n passage herkent direkt het gevoel van deze foto.Donker,wagen belicht door flits,toeschouwers belicht etc.
Een déja vu-gevoel.
Op je site staan er enkele soortgelijke foto's en ik vermoed dat je flits op afstand gestuurd wordt,gezien je voorgrond niet belicht is.Ofwel kun je perfect parisiteren op de flits van iemand anders.
Conclusiee meeste foto's op je site kan ik (zonder veel pretentie te hebben) meestal ongeveer ook maken,maar dit is technisch toch een specialeke.Hierbij heb ik het echte rallygevoel bij een passage in het donker.Ik vind hem (zuiver sentimenteel )zeer goed.
Comment