Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Technisch goed uitgevoerd, met gecontroleerde fill flash om de balans tussen onderwerp en achtergrond in evenwicht te houden.
Ik wacht nog altijd tot er eens iemand op een tourtocht staat die mij in volle actie zo goed kan vastleggen
Technisch goed uitgevoerd, met gecontroleerde fill flash om de balans tussen onderwerp en achtergrond in evenwicht te houden.
Ik wacht nog altijd tot er eens iemand op een tourtocht staat die mij in volle actie zo goed kan vastleggen
Laat me eens weten via PM waar je volgende tocht is? Misschien wel bij mij in de buurt en dat ik eens ergens kan gaan verdekt liggen
Comment