Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Dit keer met een Touringcar in Rallycross. Hier Patrick Mertens. De klasse is een achterwielaangedreven klasse die het op één of andere manier niet echt makkelijk heeft om door te groeien in rallycross.
Mooie foto! Het oprijzende stof is heel knap en de foto is haarscherp waar ze moet zijn.
Enkel jammer van de Vangrail, maar ik neem aan dat je er moeilijk voor kan gaan staan ^^
Thx voor toffe feedback. Ik had idd geen zin om ervoor te gaan plaatsnemen :-) En wilde niet te ver croppen, want ik vind het stof erbij horen, toch groot deel van de actie. Wel leuk dat de rijder meewerkt en dwars afdaalt :-)
Supercars = topklasse
Super1600 : spreekt voor zich denk ik
En Touringcars : een ongelukkige naam voor achterwiel aangedreven wagens tot 2000cc. En de achtzame lezer denkt : hey zo'n Polo is toch normaal FWD. Welnu ze mogen verbouwd worden naar RWD
Comment