Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als je kijkt naar het truitje van de Anderlechtspeler kan je zien dat wit, wit is.
Je hebt gelijk dat er een blauwzweem op het reclamewit op het truitje van de Genkspeler zit maar, ik vermoed dat dit komt door het wassen van die truitjes. Volgens mij is de kleur van de truitjes uitgelopen.
Nu, heb geprobeerd dit eruit te krijgen maar lukt niet te best.
Klopt, maar dat is optisch bedrog. Kijk eens naar de schaduwen, die zijn blauw. Ook de huidtint wordt zo best ongezond.
Ik ben speciaal even naar kantoor gelopen en heb nog eens op mijn grote scherm gekeken, want wellicht lag het aan mijn laptop, maar daarop zag ik het ook.
Hieronder even een voorbeeldfoto.
Als ie weg moet, zeg het gerust
Klopt, maar dat is optisch bedrog. Kijk eens naar de schaduwen, die zijn blauw. Ook de huidtint wordt zo best ongezond.
Ik ben speciaal even naar kantoor gelopen en heb nog eens op mijn grote scherm gekeken, want wellicht lag het aan mijn laptop, maar daarop zag ik het ook.
Hieronder even een voorbeeldfoto.
Als ie weg moet, zeg het gerust
Neen, laat maar staan, je hebt 100% gelijk.
Pixelboy
Last edited by pixelboy; 11 augustus 2014, 20:01.
Reden: Fout in tekst.
Comment