Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Knappe foto, maar volgens mij zijn er op de helm enkele puntjes overbelicht (op de helm).
En wat zijn die vierkantjes links bovenaan de foto? (als je het uitvergroot zie je het beter).
Loek
Last edited by Loek Pictures; 27 januari 2014, 01:05.
Als ik mijn scherm naar achter kantel, lopen er gewoon lijntjes... De witte bg zijn 'nette kleine kotjes', er is daar dus iets raars mee gebeurd.
Vind het wel een heel knap moment. Misschien wel een beetje oververscherpt.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Als ik mijn scherm naar achter kantel, lopen er gewoon lijntjes... De witte bg zijn 'nette kleine kotjes', er is daar dus iets raars mee gebeurd.
Vind het wel een heel knap moment. Misschien wel een beetje oververscherpt.
Mss heb je een slecht scherm, ik heb dat niet hier !! .
Een spectaculaire foto. Toch vind ik de uitsnede/compositie een beetje ongemakkelijk kijken. Ik denk dat het komt omdat de motorrijder net iets te plat ligt in combinatie met het wat afwijkende fotoformaat. Probeer eens de foto iets naar links te draaien zodat de helm in de hoek van de foto komt en dan een uitsnede op 2:3 verhouding te maken.
(PS: met een heel goed scherm is in het witte gedeelte nog net een grid zichtbaar)
Comment