Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto staat ook scheef en dat stoort me wat hier. Ook dat wiel links onder zorgt voor wat afleiding. Verder zijn de kleuren wat naar de fletse kant bij mij. Verder vind ik de scherpte nog ok en opspattend zand heeft idd een meerwaarde!
recht gezet, ik twijfelde er zelf aan of dit nu stoorde of niet. Ik heb ook iets aan de kleurtjes geprutst is dit nu beter?
Het wiel vind ik zelf wel een plaats hebben in het verhaal als oorzaak van het opvliegend zand.
Update zeker beter! Knap. Schuin werken kan ook wel mooi zijn maar naar mijn mening moet je dan closer beeld nemen en dan echt schuin nemen. Geeft meer dynamiek. Ofwel recht ofwel helemaal schuin. je eerste beeld was tussen de twee
Comment