Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit lijkt me niet makkelijk om te fotograferen...
Ik vind het wel goed gedaan.
De foto wordt m.i. beter als je R een stuk van de zak cropt (zodat het einde van de foto het zwarte deel van de zak is).
Als je de verhoudingen wil behouden, dan kun je er onderaan ook nog een stukje van doen...
Ondanks de snelle sluitertijd (want ik zie geen bewegingsonscherpte) is toch duidelijk de actie te zien.
Voor wat ik van boksen af weet heeft ze haar dekking mooi hoog zitten. Als fotograaf vind ik dat een beetje jammer, ik had haar liever in het gezicht gekeken.
Oorspronkelijk geplaatst door CameraobschuuraBekijk bericht
Ondanks de snelle sluitertijd (want ik zie geen bewegingsonscherpte) is toch duidelijk de actie te zien.
Voor wat ik van boksen af weet heeft ze haar dekking mooi hoog zitten. Als fotograaf vind ik dat een beetje jammer, ik had haar liever in het gezicht gekeken.
Dit is de exif :
50mm 1.8 lens
1/500
f/2
iso 3200
Dus, hele hoge sluitertijden heb ik niet gebruikt. Ook zonder flitsen.
Dus, hele hoge sluitertijden heb ik niet gebruikt. Ook zonder flitsen.
Pixelboy
Hoge sluitertijden is dan een relatief begrip. Bij mij is 1/250 als snel. Is dus sterk afhankelijk van de (soort) foto die je maak. Bij druppel fotografie is 1/500 weer traag schat ik in.
Maar dat niets af aan de schoonheid van deze foto.
Dit lijkt me niet makkelijk om te fotograferen...
Ik vind het wel goed gedaan.
De foto wordt m.i. beter als je R een stuk van de zak cropt (zodat het einde van de foto het zwarte deel van de zak is).
Als je de verhoudingen wil behouden, dan kun je er onderaan ook nog een stukje van doen...
Comment