.......
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Leonard Komon @7Heuvelenloop
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Leonard Komon @7Heuvelenloop
Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk berichtSchitterende foto. Exif ?.
PixelboyGroetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Mooi wedstrijdbeeld, Kees. Leuk hoe de rechtertip nog net het asfalt raakt. Is dat in de buurt van Nijmegen (mijn schoonbroer heeft daar nog gewoond)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk berichtMooi wedstrijdbeeld, Kees. Leuk hoe de rechtertip nog net het asfalt raakt. Is dat in de buurt van Nijmegen (mijn schoonbroer heeft daar nog gewoond)?Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Mooie actiefoto, de achterblijver doet goed mee in de foto.....
Comment
-
-
Heel mooie foto! .... een sfeerbeeld dat ik me zo kan voorstellen na de Eindhovense marathon van dit jaar, regen, koud, wind ...
Comment
-
Foto ten voete uit.. Zijn we niet helemaal gewoon van je! Knappe foto al had ik hier misschien rechts en bovenaan toch wat af... Nee joh!! Gewoon leuk zo! Topplaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Jacobs Bekijk berichtFoto ten voete uit.. Zijn we niet helemaal gewoon van je! ......Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk berichtIk wilde de sfeer vangen en benadrukken door een andere nabewerking dan ik normaal doe. #eenswatanders
Comment
-
-
mooi en daar loop je dan, en niemand die naar je kijkt.
goed shot.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peter.wagemans Bekijk berichtDat is heel goed gelukt. Welke nabewerking heb je toegepast?
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtIk vind dat deze foto een anti-ruis behandeling verdient.
Valt me hard tegen van een D3 op 1600 ISO. Of zit hier een KC-crop achter?Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
Comment