Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tja, dat kun je nu wel zeggen, maar waar is de Barrage dan? Dit kan ook in elk willekeurig bos gemaakt zijn, of om't eender . .
Je titel moet wel tonen wat 't zegt, denk ik. Verder ben ik het mt KCfoto eens. Lichtval is wel mooie toeval, maar had meer gekropt kunnen worden.
Al met al niet echt een topper..
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Tja, dat kun je nu wel zeggen, maar waar is de Barrage dan? Dit kan ook in elk willekeurig bos gemaakt zijn, of om't eender . .
Je titel moet wel tonen wat 't zegt, denk ik. Verder ben ik het mt KCfoto eens. Lichtval is wel mooie toeval, maar had meer gekropt kunnen worden.
Al met al niet echt een topper..
Ga ik niet helemaal mee akkoord. De titel is maar een titel.
Ik vind het echt wel een mooi beeld, sfeerplaat. Je kan misschien nog iets meer croppen maar ben niet helemaal zeker of het dan beter gaat worden.
Ik vind dit een prachtige foto!
Hoewel ik van close-up sportfotogafie hou, vind ik de bomen hier echt wel een meerwaarde. Ze zorgen er voor dat dit beeld afwijkt van hetgeen we meestal zien in de wielersport. Heel goed, wat mij betreft...
Ik vind dit een prachtige foto!
Hoewel ik van close-up sportfotogafie hou, vind ik de bomen hier echt wel een meerwaarde. Ze zorgen er voor dat dit beeld afwijkt van hetgeen we meestal zien in de wielersport. Heel goed, wat mij betreft...
dit is echt mijn bedoeling , sfeerplaten maken die blijft hangen( althans bij mij)
hier wou ik echt de glooing van het peloton tonen toen ze licht afdaalden aldoor het bos, en lichtinval was nodig om scherpe foto te hebben, want AF kan dit niet aan
en ivm titel: wou meegeven welke etappe dit was
in begin van mijn wielerfotografie trok ik veel close up, door de jaren heen heb je dan per keer honderden foto's per race. Ik heb liever 5 beelden waar ik kan blijven naar kijken.
Renners afbeelden in de mooie omgevingen waardoor ze rijden vind ik mooier
Comment