Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zou de atleet is nauwer in beeld laten komen om zo de achtergrond wat meer te isoleren. Op je beeld niets aan te merken, leuke plaat maar cadrage wat krapper en achtergrond meer onscherp door groter diafragma (maar dit hangt van de lens af)
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper JacobsBekijk bericht
Ik zou de atleet is nauwer in beeld laten komen om zo de achtergrond wat meer te isoleren. Op je beeld niets aan te merken, leuke plaat maar cadrage wat krapper en achtergrond meer onscherp door groter diafragma (maar dit hangt van de lens af)
Alvast blijven proberen!
Cadrage kon misschien wat kleiner inderdaad. maar ik durfde niet op minder dan f5 te werken, bang om te weinig scherpte diepte over te houden of naast te focussen. Ik zat op iso 800 omdat ik uit de losse hand werkte. Ook was de afstand tussen renners en achtergrond erg klein.
Comment