Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Springen door het stof

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Springen door het stof

Ik ben nieuw hier op dit geweldige forum, maar volg het al geruime tijd. Mijn passie gaat uit naar sport fotografie, waar ik ook al een aardige tijd mee bezig ben. Nu vond ik het de tijd om mij maar eens aan te melden en bij deze mijn eerste post te doen. Mocht je meer foto's willen zien die ik tijdens de Hellendoorn Rally heb gemaakt, dan kan je hier kijken.

Moderator Note: Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.

Bedankt voor het bekijken en de eventuele reactie.

Dennis
    Last edited by Inmotion-Photos; 28 september 2012, 16:08.
    Blijf als eerste op de hoogte van nieuwe fotosets, klik hier om naar mijn facebook pagina te gaan en klik op de button "vind ik leuk" of bezoek mijn website.

Re: Springen door het stof

mooi shot, ook het moment erg goed.
    alleen jammer van al die reclame die je voor je zelf maakt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Moderator Note: En je foto is 10px over de bovengrens van 900px langste zijde.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Moderator Note: En je foto is 10px over de bovengrens van 900px langste zijde.
        Aangepast, is nu 900px breed!
        Overigens wel apart dat een foto die 900px breed mag zijn alsnog terug geschaald wordt bij het tonen op jullie forum naar 806px! Waarom is dat?
        Blijf als eerste op de hoogte van nieuwe fotosets, klik hier om naar mijn facebook pagina te gaan en klik op de button "vind ik leuk" of bezoek mijn website.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inmotion-Photos Bekijk bericht
          Aangepast, is nu 900px breed!
          Overigens wel apart dat een foto die 900px breed mag zijn alsnog terug geschaald wordt bij het tonen op jullie forum naar 806px! Waarom is dat?
          Moderator Note: Bedankt om aan te passen. Ik zie wel degelijk op 900px hoor.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Moderator Note: Bedankt om aan te passen. Ik zie wel degelijk op 900px hoor.
            Dat klopt, dat zijn namelijk de originele gegevens van de foto's, gemeten vanaf het pad waar de foto staat. Maar open maar is de link van het pad waar de foto geupload staat met die gegevens (klik hier) en kijk naar het logo en de letters, en vergelijk die met op het forum. Je ziet dan al onmiddellijk dat de letters en het logo in elkaar gedrukt zijn.
            Daarnaast kan je ook een screenshot maken van de foto zoals deze op jullie forum getoond wordt en meet maar na in photoshop, 806px ipv 900px breed.

Mvg,
            Dennis

Comment

Moderator Note: Interessant discussie, die helaas hier jouw (geslaagde!) foto een beetje ontsiert (Als je wil, kun je gerust zo'n topic starten, bv. in Algemeen).
              Ik heb voor de aardigheid een screenshot gemaakt met in de achtergrond het forum, en daaronder, dus op de voorgrond, een stuk van de foto die ik via <klik hier> opende. Ik merk geen verschil.

Zou dit kunnen verschillen tussen platforms (PC vs Mac), tussen browsers, tussen ingestelde resolutie op je scherm? Op mijn iPad is je foto inderdaad een stuk kleiner.

Comment

Working...
              X