Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door wavewarriorwillyBekijk bericht
Voor dit soort foto's heb je niet echt een 300mm 2.8 nodig he?
En waarom zo scheef?
Sorry... Kan beter
het is niet omdat ge het niet nodig hebt dat ge het niet kunt trekken. Velen laten hun verleiden door alleen maar renners te trekken en geen omgeving( ik kom dit ook geregeld tegen)
Ik vermelde al dat dit wat testen was, tmoet niet altijd portretje zijn van renner met 300mm.
En waarom zo scheef?= omdat ik dit zo gekozen heb.
Kijk eens naar de andere platen hier in showcase. Dan moet er toch wel iets duidelijk worden? Hier staan door de band genomen geen "testfoto's" hoor. En schuin kaderen met deze achtergrond... Ik zou het gewoon niet doen.
Vind het ook niet bepaald een mooie opname, storende achtergrond (al of niet scheef, bergop, bergaf of wat dan ook) en de mooie kleuren die een peloton wielrenners kan uitstralen mis ik hier ook. Is niet bepaald een opname voor een z/w omzetting.
Mvg, JackyP.
Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
Mvg, Jacky P.
Het gegeven om met een "lange" lens sergelijke foto's te maken vind ik wel mooi. Het scheefzetten is er mij ook te veel aan. De scherpte op de 2e renner zou dit David Burnett effect (zie de baseball fotos bij sport) nog versterken.
Comment