Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24 uur van Le Mans om 1.30u. 's nachts

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 24 uur van Le Mans om 1.30u. 's nachts

Onderstaande foto heb ik rond 1.30u. 's nachts genomen tijdens de 24 uur van Le Mans. Terwijl de meeste mensen al richting de camping waren reden de auto's nog vrolijk rond. Hier de winnaars van de 24 uur in actie met hun Audi R18.

Gr. Dennis

Re: 24 uur van Le Mans om 1.30u. 's nachts

zoals ik van je gewnd ben weer een geweldige foto. Staan er ook al meer op je site?? Ik kan ze (nog) niet vinden.

P.s. je spullen al klaar voor volgende week? TT

Michel
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door H@rm Bekijk bericht
      zoals ik van je gewnd ben weer een geweldige foto. Staan er ook al meer op je site?? Ik kan ze (nog) niet vinden.
      P.s. je spullen al klaar voor volgende week? TT
      Dank je wel!!! We zijn nog druk bezig met het uitzoeken van de foto's en komen af en toe wat tegen ;-) De rest verschijnt snel op onze website. Als deze online staan melden we dit via onze Facebook pagina.

De TT sla ik dit jaar over ivm verhuizing. Helaas, maar volgend jaar weer een nieuwe kans ;-)

Comment

Specialleke

Mag ik eens vragen van waar die rode vlek op de baan afkomstig is ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Mag ik eens vragen van waar die rode vlek op de baan afkomstig is ?
          Dat mag je gerust vragen. De LMP1 auto's hebben rode LED lichtjes op de zijkant van de auto. Als je 1ste rijdt, zoals in dit geval, gaat er 1 lampje branden, rijd je 2e, branden er 2 lampjes. Het licht van het lampje dat brand geeft de gloed op de baan!

Comment

Mooi beeld
            Wij lagen op dat moment juist in ons bed om de zonsopgang te kunnen meepikken om 4u30 aan Arnage en om zo verder te gaan naar Mulsanne.
            Die Ledjes zijn wel handig als je het wat wil volgen ook Radio Le mans kwam goed van pas, zeker in de eerste uren toen toyota aan het strijden was om de eerste plaats en niet veel later daarna de aanrijdingen met de Ferrari uit de GT amateurreeks en de deltawing. Jammer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfie Junior Bekijk bericht
              Mooi beeld
              Wij lagen op dat moment juist in ons bed om de zonsopgang te kunnen meepikken om 4u30 aan Arnage en om zo verder te gaan naar Mulsanne.
              Gezien de foto die je gemaakt hebt een prima plek voor zonsopgang. Vorig jaar hebben wij de zon zien opkomen bij de Dunlop brug, ook een hele mooie plek om foto's te nemen. Mocht je volgend jaar dus weer gaan en je hebt daar nog geen foto's genomen op dat tijdstip kan ik het je aanraden. Ik ga eens nadenken over Arnage, want daar wil ik al 2 jaar naar toe maar vind het te ver om te lopen en die treintjes zitten altijd te vol, dus zal er met eigen vervoer naar toe moeten rijden.

Comment

Heel knap deze! Mag ik vragen hoe je dit juist doet? Is dit met flits genomen en dan een panning of...? Ik ga ook naar de 24u van Francorchamps kijken en wil daar ook 's nachts foto's maken, maar weet niet echt hoe daaraan te beginnen...
                Alvast bedankt

Tom
                Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                Mijn Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
                  Mag ik vragen hoe je dit juist doet? Is dit met flits genomen en dan een panning of...?
                  Deze foto heb ik gemaakt met externe flitser en inderdaad mee pannen. Door de flits bevries je de foto, maar omdat deze op 1/40e is genomen krijg je toch nog wat snelheid in de banden/achtergrond. Heb er ook een aantal zonder flitser gemaakt waarbij meer gespeeld is met het licht van de auto en de omgeving. Deze staan op onze website. Persoonlijk vind ik de sfeer mooier in dat soort foto's, maar vond deze mooi genoeg om te posten.

Dennis

Comment

Thx Dennis! Ja die sfeerfoto's zijn ook heel mooi, maar soms wil je eens een wagen enop hebben staan en dan moet je wel met flits gaan werken he... Ik ga je website eens bekijken.

Tom
                    Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                    Mijn Website

Comment

Op welke plaatsen op het circuit kan je best foto's nemen als ik vragen mag? En kan je er redelijk dichtbij komen of is het toch nog veraf zodat je veel van je mm op je zoomlens moet gebruiken...?

Tom
                      Mijn Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
                        Op welke plaatsen op het circuit kan je best foto's nemen als ik vragen mag? En kan je er redelijk dichtbij komen of is het toch nog veraf zodat je veel van je mm op je zoomlens moet gebruiken...?
                        Onder de button Tips & Trucs op onze site staat een plattegrond van het circuit van Le Mans (ook van Assen en Zandvoort overigens). Daarbij staan naar onze mening de mooiste spots om te fotograferen met voorbeeld foto's vanaf die plek. Je kan redelijk dichtbij komen op sommige plaatsen, maar 200mm is toch wel erg makkelijk!

Dennis

Comment

Working...
                        X