Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E3 harelbeke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • E3 harelbeke

    eentje door LR4 gehaald!





    kleurversie



    Last edited by david_ve; 11 mei 2012, 22:18.
    nikon stuff

  • #2
    Re: E3 harelbeke

    ik zou graag de kleurenversie zien...knap beeld, vooral het moment maakt het beeld vind ik, en de omkadering, totale sfeer, publiek, de inspanning van de renners. Hing je gewoon over de nadar of had je een speciaal plekje.

    Even op het onderwerp reageren: als je ziet vanwaar hij 'ging', en met een razend snelle Freire in zijn wiel, die door zijn compacte lichaamsbouw TOTAAL uit de wind zit...dan is dit gewoon een topprestatie. (wie ooit echt op een fiets zat weet dat gewoon)

    Comment


    • #3
      Re: E3 harelbeke

      zat ongeveer op de meet (houten tribune)
      zwaar over/op de nadar hangend om niemand voor mij te hebben!

      't was inderdaad een top sprintje, die alles leek te hebben van een mogelijk verlies.
      sfeer, adrenaline, ... top!!
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: E3 harelbeke

        Ah toch maar het zwart witte. Trouwens volgens mij gaat net op dit moment Freire zijn zwiep maken om er achter uit te komen, Van Marcke ziet niet meer waar hij aan het rijden is, en in het midden zit er eentje helemaal rechtop... De twee mannen van europcar sprinten niet met mekaar maar tegen mekaar. Een beeld waar je wel even kan naar kijken. .. Enfin ik toch

        Comment


        • #5
          Re: E3 harelbeke

          ik vind zw/w versie ook beter, beeld is goed vind ik , alleen een beetje spijtig dat het volk scherper is dan tom boonen , en dat is het hoofdonderwerp, dit is showcase dus we zijn wat strenger

          toch vond ik het een mooi beeld
          http://www.pietervh.com/
          http://www.flickr.com/photos/pieter776/

          Comment


          • #6
            Re: E3 harelbeke

            kweet, is een van de frustraties met mijn D90!
            Auto focus volgt niet altijd evengoed! zeker niet als ze met 65-75 km/u recht op u af komen.

            ma soit was heerlijk meemaken!
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: E3 harelbeke

              Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
              kweet, is een van de frustraties met mijn D90!
              Auto focus volgt niet altijd evengoed! zeker niet als ze met 65-75 km/u recht op u af komen.

              ma soit was heerlijk meemaken!
              Ik denk dat in dit geval de sluitertijd een tikkie te traag was (1/400)

              Overigens verder een mooie plaat. De kleurversie zou ik nog iets meer contrast geven.
              Groetjes, KC
              www.sportbeelden.com

              Comment

              Working...
              X