Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik zou graag de kleurenversie zien...knap beeld, vooral het moment maakt het beeld vind ik, en de omkadering, totale sfeer, publiek, de inspanning van de renners. Hing je gewoon over de nadar of had je een speciaal plekje.
Even op het onderwerp reageren: als je ziet vanwaar hij 'ging', en met een razend snelle Freire in zijn wiel, die door zijn compacte lichaamsbouw TOTAAL uit de wind zit...dan is dit gewoon een topprestatie. (wie ooit echt op een fiets zat weet dat gewoon)
Ah toch maar het zwart witte. Trouwens volgens mij gaat net op dit moment Freire zijn zwiep maken om er achter uit te komen, Van Marcke ziet niet meer waar hij aan het rijden is, en in het midden zit er eentje helemaal rechtop... De twee mannen van europcar sprinten niet met mekaar maar tegen mekaar. Een beeld waar je wel even kan naar kijken. .. Enfin ik toch
ik vind zw/w versie ook beter, beeld is goed vind ik , alleen een beetje spijtig dat het volk scherper is dan tom boonen , en dat is het hoofdonderwerp, dit is showcase dus we zijn wat strenger
Comment